Ανδρούτσου: Οι νέοι θαμπώνονται από την γκλαμουριά

Για την επιτυχημένη σειρά του MEGA «50-50» στην οποία πρωταγωνιστεί, αλλά και για τους νέους ηθοποιούς μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Λοιπόν» η Μαρία Ανδρούτσου.
Η τηλεοπτική Ξαν- θίππη είναι πολύ χαρούμενη με την «επιστροφή» του «50-50» στις τηλεοράσεις μας και μάλιστα δηλώνει: «Χαίρομαι πολύ. Όταν κάναμε πέρυσι την τηλεταινία και βρεθήκαμε όλοι μαζί, ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα, ήταν λες και δεν είχαμε σταματήσει καθόλου. Είναι καλή και γλυκιά παρέα. Έχουμε κοινό κώδικα στο χιούμορ και στο πώς δουλεύουμε. Κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, για να έχουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα. Δεν το σκέφτομαι σαν ευθύνη, σαν βάρος. Πάντα μια καινούργια δουλειά έχει ένα ρίσκο και σαφώς υπάρχει η ανησυχία. Είναι όμως και συναρπαστικό».

Το επάγγελμα της είναι δύσκολο, αλλά, λόγω της αναγνωρισιμότητας που κερδίζουν οι ηθοποιοί, φαίνεται πως είναι αρκετά ελκυστικό για τα νέα παιδιά: «Κάθε σεζόν πρέπει να βρίσκεις καινούργια δουλειά. Δεν έχει την ασφάλεια που έχουν άλλες εργασίες. Από την άλλη, ανανεώνεσαι. Είναι δύσκολη δουλειά, έχει αβεβαιότητα και στις μέρες μας είναι ακόμα πιο δύσκολα. Κάποια παιδιά το θέλουν συνειδητά, κάποια άλλα μαγεύονται από την εικόνα, την “γκλαμουριά”. Δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Τους τραβάνε τα φώτα και η αναγνωρισιμότητα».

Η Μαρία αναφέρθηκε στην αδελφή της και συνάδελφό της, Θωμαΐς: «Έχουμε πολύ καλή σχέση και είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες. Εκείνη είναι συναισθηματική, εγώ μπορεί να γίνω και απότομη και λειτουργεί περισσότερο η λογική μου. Ταιριάζουμε πάντως στην τρέλα, την εξωστρέφεια, στο χιούμορ, το οποίο έχουμε και στην καθημερινή μας ζωή Έχω περισσότερο άγχος, όταν βλέπω τη Θωμαΐδα στο θέατρο ως θεατή, γιατί ξέρω ότι θα μου πει και τα άσχημα – είμαι σίγουρη και το θέλω αυτό. Βέβαια, κάνω και εγώ το ίδιο. Η καθεμία σχολιάζει με βάση την κρίση της και δεν ξέρω ποια είναι πιο αυστηρή. Παρότι είμαι μεγαλύτερη, ισχύουν τα ίδια πράγματα».

Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή και τους λόγους για τους οποίους μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει οικογένεια, απάντησε: «Δεν το σκέφτομαι. Ο λόγος που δεν έχω οικογένεια δεν είναι η καριέρα. Αν ήθελα, θα είχα. Ούτε η αδερφή μου ούτε ο αδερφός μου είναι παντρεμένοι».

Σχόλια