Eιμαι ασφαλισμενος στο ΤΕΒΕ 23 χρονια , πριν απο λιγο μπηκα στην λιστα του ΕΟΠΥΥ για να βρω ποιοι οφθαλμιατροι της περιοχης μου ειναι συμβεβλημμενοι. Τηλεφωνω σε μια οφθαλμιατρο της περιοχης μου για να κλεισω ραντεβου για εξεταση. Η γιατρος μου απαντησε οτι δεχεται μονο κατοπιν αμοιβης διοτι ο ΕΟΠΥΥ δεν την πληρωνει και η αμοιβη ειναι 30 ευρω εννοειται με αποδειξη. Εκλεισα ραντεβου με αλλον οθφαλμιατρο για τις 16/11 ο οποιος ακομα δεχεται ασφαλισμενους του ΕΟΠΥΥ περιμενοντας να πληρωθει καποτε απο τον ΕΟΠΥΥ , ο οποιος μου ειπε οτι δεν θα το κανει για πολυ καιρο ακομα αυτο.. Εν τω μεταξυ εγω πληρωνω κανονικα τις εισφορες μου στο ΤΕΒΕ (τωρα ΕΟΠΥΥ)... Αντιγραφω απο την σελιδα του Τζημερου....

Thanos Tzimeros
Υπάρχει και μια άλλη λίστα και αυτή θα τη δώσουμε εμείς στη δημοσιότητα: η λίστα των 2500 περίπου ΝΠΙΔ (νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου) που εποπτεύονται (θεωρητικά...) από Υπουργεία, επηχορηγούνται από τον προϋπολογισμό (δηλαδή από τον ιδρώτα όλων μας) και διαθέτουν 100.000 υπαλλήλους: την αφρόκρεμα του πελατειακού συστήματος, στην πλειονότητά τους αργόμισθους. Είναι αυτοί που δεν έχουν προσμετρηθεί στην απογραφή Ραγκούση (γιατί άραγε;). Ανάμεσά τους και οργανισμοί - ζόμπι χωρίς κανένα απολύτως αντικείμενο εργασιών στους οποίους οι εργαζόμενοι ούτε καν εμφανίζονται στη δουλειά τους. Απλώς κάθε μήνα εισπράττουν τον μισθό τους.

Σχόλια