Ντόρα: Δεν μου ήταν εύκολο να κάνω τον Σαμαρά Πρωθυπουργό

Σκληρή κριτική άσκησε για τρίτη συνεχόμενη μέρα η κα. Μπακογιάννη στον Αντ. Σαμαρά.
Μιλώντας στο πρωινό του Μεγκα, τόνισε πως και για την ίδια δεν ήταν εύκολο να κάνει τον Αντ. Σαμαρά Πρωθυπουργό, αλλά το έκανε:

«Για εμένα δεν ήταν εύκολο να στηρίξω, να κάνω τον κ. Σαμαρά πρωθυπουργό και το ξέρετε καλύτερα απ΄ όλους. Από εκεί και πέρα όμως την ώρα που έπρεπε να γίνει έγινε, διότι χρειάζεται η χώρα μια κυβέρνηση σταθερή.» ειπε.
Οσον αφορά τη διαχείριση της ΝΔ στο ζήτημα της ΕΡΤ, η κα. Μπακογιάννη είπε πως ήταν λάθος και σημείωσε πως την ενόχλησε το μαύρο, δεν «είμαστε Ιραν» ειπε χαρακτηριστικά.

«Και εμένα με ενόχλησε το μαύρο, με ενόχλησε στη δημοκρατική μου αντίληψη, με ενόχλησε, πώς να το κάνουμε τώρα. Ή το ότι σήμερα δεν μεταδίδεται κανένα ξένο κανάλι στην Ελλάδα; Είναι φοβερό, είμαστε σε μια τουριστική χώρα… μόνο στο Ιράν νομίζω δεν μεταδίδεται κανένα κανάλι. Σε όλες τις άλλες χώρες μεταδίδονται τα ξένα κανάλια.»

Η κα. Μπακογιάννη ήταν θετική με το ΠΑΣΟΚ και ζήτησε να γίνουν αντιπρόεδροι τςη κυβέρνησης ο Β. Βενιζέλος και ο Φ. Κουβέλης.

… ένα είναι βέβαιο… η εικόνα του Σαμαρά έχει πλέον πληγεί ανεπανόρθωτα. Οι χειρισμοί του στο ζήτημα της ΕΡΤ άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου.


To σχόλιό μου: Η Ντόρα Μπακογιάννη αποδέχθηκε (και πως θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά) το αποτέλεσμα των εσωκομματικών εκλογών και εργάζεται για την παράταξή της. Στο ΠΑΣΟΚ ο κάθε φέρελπις ηγετίσκος δημιουργεί κομματικά μορφώματα και συμμετέχει ή οργανώνει προσυναγωγές. Σοβαρότης μηδέν!

Σχόλια