Η ΠΙΟ ΑΠΛΉ ΕΞΉΓΗΣΗ ΠΟΥ ΆΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΆ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ…


Έχω καιρό να γράψω σε πιο χαλαρό τόνο. Κάτι από αυτά που “οσφρίζομαι” από τις συναναστροφές στην καθημερινότητά μου. Σαν παλιός καλός Blogger…
Το λοιπόν έχει χυθεί πολλά κιλά μελάνι για αναλύσεις επί αναλύσεων γύρω από την δημοσκοπική φθορά του ΠΑΣΟΚ.
Ένας γνωστός μου, που εκτιμώ πολύ, συνταξιούχος δικηγόρος τώρα, μου έδωσε μια απλοϊκότατατη εξήγηση που δεν μου άφησε πολλά περιθώρια διαφωνιών.
«Άκου να δεις. Είμαστε παλιοφάρα. Παλιολαός. Αν έβγαινε το ΠΑΣΟΚ και έταζε 100.000 προσλήψεις, φορολογική ασυδοσία και παχυλά κονδύλια την άλλη μέρα θα ξαναγύρναγε στο 45%»
και συνεχίζει: «αυτά θέλουν κατά βάθος όλοι γι΄αυτό και τόσα χρόνια δεν τους πείραζε ούτε ο Τσοχατζόπουλος ούτε κανένας…τώρα πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ γιατί νομίζουν ότι το πάρτι μπορεί να συνεχιστεί εκεί»
Άφωνος…

Σχόλια